loading...
گروه آموزشی پایه دوم ابتدایی
مقدمه
مقدمه

باید در این چند صباح ؛ درست و پاک زندگی کنیم ،
می دانم در پایان ، دنیا فرصتی دوباره به ما نخواهد داد ...
کسی چه میداند شاید فردایی برای جبران اشتباهاتمان طلوع نکند ...
پس امروز را دریابیم ...

من حمیده علی حسنخانی آموزگار پایه ی دوم دبستان شاهد وسرگروه آموزشی دوم در شهرستان بافت هستم وبه عشق دانش آموزان گلم این کار را شروع کردم .امیدوارم بتوانم قدمی هر چند کوچک در راه کمک به همکاران ودوستان عزیزم بردارم.

سال تحصیلی 94 - 93


                    

حمیده علی حسنخانی بازدید : 254 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)

(آخرین تغیرات:1393/8/29 لینک ها به روز شدند.)

این بار برای شما همکاران گرامــی پیک هفتگی آدینه شماره چهار و پنج آماده کرده ام که هم اکنون می توانید فایل zip آن را در ادامه مطلب دریافت کنید.

حمیده علی حسنخانی بازدید : 169 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (2)

به کتاب اهمیت بدهیم
کتاب میراثی ماندگار، پدیده ای باشکوه و با ارزش و عنصری رشد افرین و روشنگر در پهنه زندگی بشر است. افتخار ما نیز در این است که فرهنگ باورهای دینی ما – یعنی آیین مقدس اسلام – مبتنی بر ارزش بینش و دانش و ارجمندی کتاب و نگارش است و خداوند منان معجزه ابدی آخرین و محبوب ترین فرستاده اش را یک کتاب قرار داده است.قرآن کریم سرامد همه کتابهای عظیم است. همچنین پیشینه فرهنگی ما و شمار کتابها و کتابخانه ها در عصر شکوفایی تمدن اسلامی و اهتمام دانشمندان اسلامی و ایرانی در پدید آوردن آثار ارزشمند جهانی، همه و همه ناظر بر اهمیت کتاب و کتابخوانی است.

وظیفه همه افراد فرهیخته و همه نهادهای فرهنگی کشور است که در اشاعه، گسترش و تقویت هرچه بیشتر مسأله کتاب و کتابخوانی اهتمام ورزند و در یک کلام، همه درد آشنایان و دل اگاهان به منظور بسیج همگانی برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی بپا خیزند تا هنگام خجسته ای پیش آید که در آن، (کتاب) همه جا، برای همه کس و در همه وقت به وفور یافت شود و مطرح باشد و هیچ کس در هیچ جا بهانه ای برای کتاب نخواندن نداشته باشد.

حمیده علی حسنخانی بازدید : 190 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (1)

قيامت بي حسين غوغا ندارد"شفاعت بي حسين معنا ندارد"حسيني باش كه در محشر نگويند"چرا پرونده ات امضاء ندارد

 اس ام اس ماه محرم

عالم همه قطره و درياست حسين ، خوبان همه بنده و مولاست حسين ، ترسم كه شفاعت كند از قاتل خويش ، از بس كه كَرَم دارد و آقاست حسين

اس ام اس ماه محرم

عالم همه محو گل رخسار حسين است ، ذرات جهان درعجب از كار حسين است . داني كه چرا خانه ي حق گشته سيه پوش ، يعني كه خداي تو عزادار حسين است

اس ام اس ماه محرم

آبروي حسين به كهكشان مي ارزد ، يك موي حسين بر دو جهان مي ارزد ، گفتم كه بگو بهشت را قيمت چيست ، گفتا كه حسين بيش از آن مي ارزد

اس ام اس ماه محرم

 ماه خون ماه اشك ماه ماتم شد ، بر دل فاطمه داغ عالم شد . فرا رسيدن ماه محرم را به عزادارن راستينش تسليت عرض ميكنم

بیشتر در ادامه مطلب

حمیده علی حسنخانی بازدید : 784 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

تو این پست چند نمونه از بازخوردهای توصیفی را قرار داده ام، امیدوارم كه مورد پسند شما سروران قرار بگیرد. این بازخوردها از این جهت خوب و مناسب است كه به نوعی تقویت كننده و انگیزه بخش است  و اكثرا با جملات مثبت بیان می شود، كه این موضوع اثر بخشی كار رادو چندان می كند.

حمیده علی حسنخانی بازدید : 220 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

این بار برای شما همکاران گرامــی نمونه سوال های از درس 1 و 2 فارسی دوم ابتدایی آماده کرده ام که هم اکنون می توانید فایل pdf آن را در ادامه مطلب دریافت کنید.

حمیده علی حسنخانی بازدید : 529 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

این بار برای شما همکاران گرامــی مقاله ای در مورد راه کار های مشکلات املایی پایه دوم را آماده کرده ام که هم اکنون می توانید فایل pdf آن را در ادامه مطلب دریافت کنید.

حمیده علی حسنخانی بازدید : 2200 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (1)

هر معلمی برای تدریس نیاز به یک برنامه ریزی دقیق دارد تا بتواند بر حسب آن موقعیت های تدریسش را پیش ببرد . یکی از این نوع برنامه ریزی ها مربوط به بودجه بندی دروس هست که مشخص میکند معلم چقدر از کتاب درسی را باید طی یک ماه تحصیلی تدریس کند . در ادامه یک نمونه جدول بودجه بندی برای دروس مختلف در پایه دوم ابتدایی برای دانلود قرار داده ام که همکاران عزیز من در پایه دوم ابتدایی در صورت تمایل می توانند آن را دانلود کنند . البته لازم به ذکر است که این نوع بودجه بندی برای منطقه ی ما که بعد از ایام عید هوا گرم است و مدارس تا نیمه ی اردبهشت ماه باز هستند در نظر گرفته شده است .

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ذکر ایام هفته
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 1,781
  • بازدید کلی : 42,193
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش

    پیچک

    دانلود كتاب

    ویـژه
    http://8pic.ir/images/flerkewcgoad66wzga7v.png
    http://8pic.ir/images/izrj2jcrdd78n51q60nc.png

    نقشه